ApoEx satsar på att utveckla kundtjänsten under 2023
NYHET
För oss på ApoEx är det viktigt att leverera en bra upplevelse till våra kunder. Därför satsar vi nu på att förbättra kundtjänsten för alla privata vårdgivare. Satsningen innebär att vi välkomnar flera nya medarbetare i teamet och ambitionen är att under året 2023 ytterligare utveckla vår kommunikation och skapa flera kontaktvägar för ökad tillgänglighet för våra kunder.
“Vår förhoppning är att mer utbildning för vår personal och fler smidiga kontaktalternativ såsom chat ska spara våra kunders tid och göra det enkelt att få sina ärenden lösta”, säger Malin Bernspång Head of Customer Care.
Introduktionen av våra nya medarbetare sker från och med vecka 5 och vi hoppas på att detta ska kunna ske smidigt och utan att påverka våra kunder.
Läs mer om vår kundtjänst och få svar på vanliga frågor här.
Om ApoEx ApoEx grundades 2010 i syfte att förenkla och förbättra för vården. Sedan dess har tusentals vårdföretag inom privat och offentlig sektor valt ApoEx som sin strategiska partner för vårdstödjande tjänster samt försörjning av läkemedel och förbrukningsvaror. ApoEx har sitt huvudkontor i Stockholm, omsatte 2 miljarder kronor 2021 och har ca 600 anställda. Huvudägarna till ApoEx är Axel Johnson-koncernens investeringsbolag Novax samt de två grundarna och bröderna Jens och John Patrick Berlips.
ApoEx AB | www.apoex.se | info@apoex.se | +46 10 10 10 222